Buitenpost 7 komt te kort

In de derde klasse speelde het zevende team een wedstrijd tegen Dokkum 5. Wichard Pander werd de man of the match met 2 overwinningen. De eerste wedstrijd werd gewonnen van Corrie Wijnstra en de tweede tegen Siemon Klijnstra. De laatste wedstrijd tegen Vincent Timmerman kon Wichard niet zijn beste spel laten zien tegen de reus uit Dokkum, die als een muur staat te spelen. Harry Reitsma kon zijn stempel niet drukken op deze wedstrijd en miste soms wat wedstrijd ritme. De oude Harry kwam soms naar voren maar dit kon helaas niet worden doorgezet. Door team problemen bij team 6 miste team 7 hun kopman Arjan Wiersma, maar gelukkig kon Jiska Kingma haar debuut maken in de derde klasse. In alle wedstrijden kwam ze helaas wat te kort, maar kansloos was ze zeker niet. Vooral de wedstrijd tegen Corrie liet ze mooie dingen zien. Doordat team 7 een pilot speelt waren ze deze avond al vroeg klaar, om kwart over tien was team 7 al klaar. Er werd met 10-20 (pilot uitslag) en 2-8 verloren van Dokkum 5. Met nog twee wedstrijden te gaan is het wel duidelijk dat team 7 volgend seizoen de vierde klasse onveilig mag maken.