De Club

Bij TTV Buitenpost staan gezelligheid en sportiviteit hoog in het vaandel. Onze vereniging biedt zowel voor beginners als gevorderden volop mogelijkheden om te trainen en te spelen. Onze ervaren trainer staat klaar om je te begeleiden en je techniek te verbeteren. Daarnaast organiseren we regelmatig gezellige activiteiten voor onze leden, zoals toernooien en uitjes.

Naast onze eigen competitieavonden, neemt TTV Buitenpost ook deel aan de regionale en nationale tafeltenniscompetitie. Hierbij spelen we tegen andere tafeltennisverenigingen in competitie verband.

Dus, als je op zoek bent naar een leuke en actieve sportvereniging, kom dan gerust eens langs bij TTV Buitenpost! Je kunt vrijblijvend een keer meetrainen om te kijken of tafeltennis iets voor jou is. We heten je van harte welkom! en de eerste 4 bezoeken zijn geheel gratis.