Famkesteam genadeloos onderuit in Dedemsvaart.

Wat op voorhand al een zware wedstrijd leek te worden, is helaas ook zo gebleken. Bij de teambespreking was het al duidelijk. Er werden doelen gesteld als: goede bal kiezen, ontspannen spelen en aanvallend zijn. Wetende dat de Famkes het zwaar zouden krijgen tegen de kopvrouwen van Dedemsvaart. Linda Kleiker, Simone Pander en Anine Stegeman gaven in 10 wedstrijden alles tegen Melanie & Thirza Hazeveld en Arina Kamp-Both. Alle drie de famkes van Buitenpost hadden enige kans tegen Melanie en speelden naar tevredenheid. Linda zat nog dicht bij een punt, maar helaas het mocht niet baten. Ze verloor in de 5e set van Melanie. Ook in het dubbelspel hadden de Famkes weinig in te brengen. Waarna ze na een 10-0 verlies afdropen naar huis. Deze wedstrijd moeten ze maar snel vergeten. Op 20 april spelen de famkes hun laatste wedstrijd tegen DTV. Tijdens deze wedstrijd zal er gevochten worden om de 3e plaats.