Uitnodiging Super Saturday

Zaterdag zijn er alweer de eerste thuiswedstrijden van de landelijke teams van TTV Buitenpost. Het herenteam bijt de spits af tegen de hoofdmacht van Amsterdam ’78 die gepromoveerd is uit de overgangsklasse. Buitenpost 1 heeft er voor dit seizoen Thomas Kuijer bij als nieuw teamlid. De dames beginnen tegen Bosman/Wezep 1, dit team zat vorige competitie ook bij Buitenpost in de poule. De laatste onderlinge ontmoeting was een overwinning voor Buitenpost, dus dat lijkt op voorhand positief. Net als vorig seizoen verwachten we weer veel publiek en veel gezelligheid tijdens de thuiswedstrijden. Iedereen is hierbij uitgenodigd om de teams aan te moedigen en te genieten van mooi tafeltennis. Natuurlijk is de kantine open en na afloop (ca. 19.30) is er een heerlijk buffet waarbij iedereen aan kan schuiven.
Eet je ook gezellig mee? Geef je dan uiterlijk donderdag voor de wedstrijd op bij Johan, via WhatsApp 06-83714992 of via ttvbuitenpost@gmail.com (5 euro p.p).

zie voor alle thuiswedstrijden ook: https://www.facebook.com/events/1691407457637192/?active_tab=discussion