Dames winnen in Enschede.

Op zaterdag 30 maart reisden Linda Kleiker, Anine Stegeman en Christine Peterson af naar Enschede om aan te treden tegen Entac 1.
Linda ging voorspoedig van start door op 2-0 voorsprong te komen tegen Marjolein Apeldoorn. Helaas wist ze de wedstrijd niet om te zetten in winst en moest ze haar meerdere erkennen in Marjolein. Ook Anine en Christine wisten niet van Marjolein te winnen. Al kwam Anine wel dichtbij door in de 5e game te verliezen met 11-9.
Linda kon haar overige twee partijen overtuigend winnen.
Anine had een spannende vijfsetter tegen Nikki Broekhuizen en een viersetter tegen Zhiyong Hang. Beide partijen gingen naar Buitenpost.
Zonder echt in moeilijkheden te komen wist Christine ook haar overige twee partijen te winnen. Dit deed zij door goed te plaatsen met mooi aanvallend spel.
De dubbel werd gespeeld door Anine/Linda tegen Marjolein/Nikki. In eerste instantie ging dit gelijk op, maar uiteindelijk werd de wedstrijd duidelijk beslist door Anine en Linda.
Dit brengt de eindstand op 3-7. Hiermee doet Buitenpost een gooi naar de tweede positie.