Dames schieten te kort in eigen huis.

Zaterdag ontving het damesteam Wezep. Simone Pander, Anine Stegeman en Rianne Komrij namen het op tegen Annerieke Plette, Hetty Kamphorst en Jenny Rotman.
Simone beet het spits af tegen Annerieke. In 4 sets ging de wedstrijd helaas verloren. Simone wist zich goed te herpakken en won van Jenny en Hetty.
Anine deed erg haar best, maar helaas verloor ze al haar partijen. Volgende keer herpakt ze zich vast en zeker.
Rianne begon goed met winst tegen Jenny, maar door het goede spel van tegenstanders Hetty en Annerieke gingen de overige punten naar Wezep. Het dubbelspel van Rianne en Simone ging naar Wezep, al was het een prachtige wedstrijd om te zien met spannende momenten en rally’s.
Er werd met 3-7 verloren. De dames staan hierdoor 3e. Met kleine verschillen in standen en nog 3 te spelen wedstrijden, is alles nog mogelijk.