Nipt verlies voor dames Buitenpost 1.

Op zaterdag 16 maart reisden de famkes Christine Peterson, Simone Pander en Linda Kleiker naar Dalfsen en traden aan tegen de dames van DTV 1. Linda begon met een zeer spannende vijfsetter tegen Nadine Zwakenberg waarbij de stand in elke game gelijk op ging. Uiteindelijk wist Linda deze wedstrijd naar zich toe te trekken, net als de wedstrijd in 3 games tegen Janninka Kin. Helaas werd deze winnende lijn niet doorgetrokken in de wedstrijd tegen Mirjam de Boer en deze werd in 3 games gewonnen door de tegenstander. Janninka was Simone’s eerste tegenstander. Na een 2-0 achterstand wist Simone door erg sterk te spelen, terug te komen tot 2-2. Helaas herpakte Janninka zich en won in de vijfde game. Van Mirjam wist Simone te winnen door slim en goed te spelen. Simone wist nog een game te winnen van Nadine, maar uiteindelijk bleek Nadine te sterk voor Simone mede door haar sterke service. Christine wist het spel te bepalen en speelde goed in de wedstrijd tegen Mirjam, wat resulteerde in een wedstrijdpunt voor Buitenpost. Helaas lukte dit niet meer in de wedstrijden tegen Janninka en Nadine, waardoor er 2 wedstrijdpunten in Dalfsen bleven. Nadine en Janninka bleken een te sterk duo voor Linda en Simone, ondanks dat de famkes goed speelden. Het dubbelpunt bleef in Dalfsen. Uitslag: 6-4. Met deze uitslag is de stand in de derde divisie halverwege erg spannend. De koploper staat 4 punten voor op de nummer 4 (de dames van Buitenpost). Volgende week ontvangen de famkes de dames van Wezep 1.