Dames Buitenpost tegen Dedemsvaart

Op zaterdagmiddag ontvingen de famkes, Rianne Komrij, Christine Peterson en Linda Kleiker, de dames van Dedemsvaart 1. Rianne moest de eerste wedstrijd even in haar spel komen en wist nipt een vijfsetter te winnen van Roselin Kappert. Helaas wist Rianne na deze wedstrijd geen andere wedstrijd in winst om te zetten. Zij verloor van Laura Kroes in een spannende vijfsetter en in drie games van Melanie Hazeveld. Linda wist haar eerste twee wedstrijden in drie games te winnen van zowel Laura als Roselin. Helaas wist Linda haar winnende spel niet door te trekken naar de wedstrijd tegen Melanie. Linda verloor uiteindelijk in vier games. Christine speelde deze middag voor de geblesseerde Simone Pander. Helaas moest Christine haar eerste twee tegenstanders Melanie en Laura, na twee keer vier games gespeeld te hebben, feliciteren. Christine wist haar laatste wedstrijd tegen Roselin in drie games te winnen. Het dubbel van de dames van Dedemsvaart, Melanie en Laura, bleek te sterk voor de famkes Linda en Rianne en ging in drie games naar Dedemsvaart. Eindstand: 4-6.