Het damesteam van Buitenpost speelde afgelopen zaterdag thuis tegen Entac, Enschede.

Linda Kleiker opende de wedstrijd tegen Tessa Fischer. Linda zat lekker in haar vel en wist deze gemakkelijk te winnen. Door concentratie verlies pakte Lotte Gaasbeek nog een game van Linda af, maar Linda behaalde de overwinning door met 3-1 te winnen. Haar laatste wedstrijd was tegen Kim Versteeg, die Linda ook gemakkelijk wist te winnen.
Als tweede mocht Anine Stegeman het opnemen tegen Kim. Anine won met 3-0. De 5-setter tegen Tessa was spannend, maar Anine kon de laatste set winnen met 15-13. Anine had minder geluk tegen Lotte, deze 5-setter ging echter naar Entac.
Als laatste was het de beurt aan Rianne Komrij. Zij wist al haar 3 wedstrijden met 3-0 te winnen.
Het dubbel van Rianne en Linda werd ook gewonnen en het damesteam behaalde hierdoor een knappe 9-1 overwinning.